علی محسن زاده-Ali Mohsenzadeh

گروه مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات

علی محسن زاده-Ali Mohsenzadeh

گروه مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات

نمره پایان ترم مهندسی نرم افزار 1

 

 دانشجویان محترم در صورت هر گونه اعتراض در بخش نظرات، اعتراض خود را ثبت کنید.

نمرات نهایی 5 شنبه ثبت می گردد. پس از دریافت نسخه نهایی پروژه دانشجویان + نمرات داده شده سرگروه به اعضای گروه  

نمره پایان ترم مهندسی نرم افزار 1

نظرات 3 + ارسال نظر
914470009 پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 02:06

سلام استاد
من در مورد مشکلم با شما صحبت کردم شرایطم واقعا سخت بود مدیر گروه هم در جریان مشکلم هستن می تونید جویا باشید چون در کلاس حضور نداشتم درک مطالب واقعا سخت بود من تمام تلاشم کردم شما هم یه مرحمتی میکردید ممنون میشدم.

914420022 چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 11:59

سلام استاد من تو برگه فکر میکردم بیشتر میشم اگه میشه جا داره کمی کمک کنین من به نمره احتیاج دارم

هادی جعفری سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 18:30

سلام استادخسته نباشید.من فکرکنم بیشتر میشم تو برگه چون خوب نوشتم بنظرم.اگه جا داره لطف کنین کمی بیشتر کنین ممنون میشم چون من مشکل نمره هم دارم اگ جا داره کمی کمک کنین.بعد استاد من گروهیم ندارم که بتونم با اون جمع همکاری کنم برای تحویل پروژه درداخل برگه هم نپشتم این مشکلمو.ولی باز پروژه ای ب تنهایی دست و پاشکسته اماده کردم امیدوارم تاثیری داشته باشه.ولی استاد یه کمکی بکنین این ترم بیش ازحد نیاز ب نمره دارم.این لطف در حقم بکنین ممنون
هادی جعفری۹۲۴۴۷۲۰۳۷

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد